3-А,3-В



ДО УВАГИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, БАТЬКІВ!

З 18.10.2021-22.10.2021 - осінні канікули!
15.10.2021 - працюємо дистанційно відповідно розкладу.

15.10.2021

Українська мова



Тема. Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені,які перевіряються наголосом. 

Мета. Формувати уміння правильно вимовляти слова з ненаголошеними [е], [и] в корені; ознайомити з правилом перевірки ненаголошених [е], [и]; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи.


Повідомлення теми і завдань уроку.— Сьогодні на уроці ми ознайомимось з позначенням на письмі звуків [е], [и] в наголошених і ненаголошених складах. Будемо вчитися перевіряти наголосом написання слів з ненаголошеними [е], [и] і знаходити перевірне слово шляхом зміни форми слова або підбором споріднених слів. Закріпимо вміння знаходити у слові ненаголошений склад, виділяти корінь, добирати споріднені слова.

1. Робота з віршем.

Мій рідний край, моя земля

велика-превелика.

Є в ній степи, ліси, поля,

моря, і гори, й ріки.

Н. Забіла

— Прочитайте вірш. Зверніть увагу: вимовляючи деякі слова, ви чули один звук, а в слові написано інший: земля — [зимля], степи — [стипи], життя — [жеття].

— Чи можна перевірити ці слова, щоб знати, як написати їх без помилок?

— Пригадайте, як правильно написати слово, де приголосний звук чується не зовсім чітко. Що для цього треба зробити? (Для цього слово слід змінити так, щоб після приголосного стояв голосний: просьба — просити.)

— Для перевірки правопису слів, у яких голосний вимовляється нечітко, це правило не застосовується. Тут треба пригадати, коли голосний завжди вимовляється чітко. (

Під наголосом, у наголошеному складі, бо він сильніше і довше вимовляється.)

— Тепер пригадаємо, який складе ненаголошеним. (Той, де немає наголосу.)

— У нашому випадку голосні, що вимовляються нечітко, стоять у ненаголошеному складі.

— Як же зробити, щоб цей склад став наголошеним?

— Мабуть, ви вже здогадалися: для цього треба змінити форму слова або дібрати споріднені слова: земля — зéмлі, степú — степ, життя — жúти.

— То що треба зробити?

Висновок. Щоб перевірити правопис ненаголошеного голосного у корені слова, треба дібрати споріднене слово або змінити слово так, щоб на цей голосний палав наголос.

2. Правило (с. 34).

3.Виконаємо вправу 95 (Письмово)

4.Самостійна робота вправа 96(Виконати завдання на вибір)

Домашнє завдання вправа 99-виконати завдання на вибір, Вивчити правило на с.34






 12.04.2021- 16.04.2021-дистанційне навчання

Українська мова


Вправа 372,  фонетичний розбір, коріння

 Вправа 375, фонетичний розбір,  ведмідь

 Вправа 377, фонетичний розбір, джаз


20.01.2021

Українська мова

Тема.





1. Виконай вправу « Продовж речення» усно.
2. Працюй з підручником. Виконай вправу 215 (завдання 1) усно.
3.Виконай вправу 215 (завдання 2,3) усно
4. Виконай вправу 216 (завдання 1) усно.

5.Виконай вправу 216 (завдання 2).


6. Працюй з підручником . Виконай вправу 218 
7. Попрацюй в зошиті з друкованою основою.














Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер. 




 19.01.2021

Українська мова

Тема.







1. Попрацюй з підручником. Виконай вправу 206.

2. Виконай вправу «Асоціативний кущ»
3. Виконай вправу «Сенкан».

4. Склади і запиши речення зі словом пиріг.

5. Попрацюй з підручником. Виконай вправу 207.

6. Виконай вправу 208.
7. Виконай вправу 209
8. Попрацюй у зошиті з друкованою основою.




Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер. 






18.01.2021

Українська мова

Тема.


1. Повтори вивчений матеріал.

2. Працюй з підручником. Виконай вправу 202.


3. Виконай вправу 203 письмово. Зроби висновок. Порівняй його з правилом.

4. Виконай вправу 204 у зошиті.
5.Попрацюй у зошиті з друкованою основою.













Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер. 


14.01.2021

Українська мова

Тема.

1. Попрацюй з підручником. Вправа 187 (завдання 1) усно.


2.Виконай вправу 187 (завдання 2) усно.
3. Виконай вправу «Продовж речення».
4. Виконай вправу «Сторітелінг». Дай відповідь на запитання.
5. Працюй з підручником. Виконай вправу 188 (завдання 1) усно.
6. Виконай вправу 188 (завдання2) усно.
7.Відкрий зошит, пропусти 2 вільних рядка, запиши число. Виконай завдання Каліграфічної хвилинки.
8. Виконай вправу «Сенкан» усно.
9. Виконай вправу «Кластер» усно.
10. Попрацюй з підручником. Виконай вправу 189.









 13.01.2021

Українська мова

Тема.


1. Відгадай загадки. Добери загальну назву до слів-відгадок.


2.Відкрий зошит, пропусти 2 вільних рядка, запиши число. Виконай завдання Каліграфічної хвилинки.


3.Працюй з підручником. Виконай вправу 198.
4. Виконай вправу 199 ( завдання 1,2)


5. Виконай  вправу 199 (завдання 3).
6. Виконай вправу 200 у зошиті.

7. Попрацюй у зошиті з друкованою основою.











Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер. 





12.01.2021

Українська мова

Тема.

1.  Прочитай вірш. Випиши прикметники.



2. Працюй з підручником. Виконай вправу 194 (усно)

















3. Виконай вправу 195 у зошиті.

4. Виконай вправу 196 (завдання 1,2)

5. Виконай вправу 196 (завдання 3).


 


 Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер. 



Доброго  дня, діти!
З 11.01.21 по 22.01.21 працюємо дистанційно.

Будь ласка, ознайомтеся із завданнями.

11.01.2021

Українська мова

Тема.

1.Розгадай ребус. Дай відповідь на запитання

2. Відкрий зошит, пропусти 2 вільних рядка, запиши число. Виконай завдання Каліграфічної хвилинки.

3. Працюй з підручником. Виконай вправу 190  у зошиті

4. Виконай вправу 191 (завдання 1) усно. Зроби висновок. Порівняй його з правилом.

5. Виконай вправу 191 (завдання 2). Пригадай! Дай відповідь на запитання.

6. Працюй з підручником. Виконай вправу 192 у зошиті.

7.  Попрацюй в зошиті з друкованою основою.


 

8. Виконай тренувальні вправи. Прочитай і відгадай загадки. Добери прикметники до слів-відгадок.



Фото роботи надійшли на перевірку за електронною адресою olik7744@gmail.com

Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер. 







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу