1-Б



Українська мова_Письмо_травень-червень 2021

28.05. і 01.06

Тема: Повторення. Вправляння у списуванні тексту з друкованого. 

На уроці ти:

1. Повториш написання зєднання літер.

2. Напишеш текст з друкованого.

3. Виконаєш завдання.

Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).

Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.

Виконай завдання:

1. Повтори написання нижнього, середнього і верхнього зєднань букв. Напиши зєднання букв:

ол   ця   зл   вм   ба   кс   ид   до  оф   ду   бр   юз   кч

Жм   Хв   Тя   Дж   Ол

2. Виконай завдання на карточці. 

 

Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку для пальців і рук.


Бажаю успіхів!




Українська мова_Письмо_15.05.21

 15.05.21

Тема: Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових ребусів. Розвиток зв'язного мовлення. Складання листа.

На уроці ти:

1. Дізнаєшся про слова, які відповідають на питання скільки?

Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).

Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.

Виконай завдання:

1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.

Відео створено на основі презентації видавництва "Підручники і посібники"

2. Зроби перерву. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку на власний вибір.

Дякую тобі за старання на уроці! 






Українська мова. Письмо.


Дистанційне навчання  12.04.21 -16.04.21


16.04.21

Тема: Повторення написання букв У у Ч ч. Словотворчі вправи. Творче списування надрукованого тексту.

На уроці ти:

1. Повториш написання букв Уу, Чч. Напишеш слова, речення з ними.

2. Напишеш диктат.

3. Навчишся списувати з друкованого тексту.

Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).

Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.

Виконай завдання:

1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.

Відео створено на основі презентації видавництва "Підручники і посібники"

2. Зроби перерву. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку на власний вибір.

3. Сфотографуй виконану роботу, надішли вчителю у Viber.

Дякую тобі за старання на уроці! 





 14.04.21

Тема: Повторення написання букв О о Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи

На уроці ти:

1. Повториш написання букв Оо, Юю.

2. Познайомишся зі словом «óлень», дізнаєшся про його вимову.

3. Складеш і напишеш речення.

Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).

Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.

Виконай завдання:

1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.

1 частина відео уроку.

2 частина відео уроку.

Відео створено на основі презентації видавництва "Підручники і посібники"

2. Зроби перерву. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку на власний вибір.

3. Сфотографуй виконану роботу, надішли вчителю у Viber.

Дякую тобі за старання на уроці!





Українська мова Письмо 13.04.2021

 13.04.21

Тема: Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами Списування з друкованого.

На уроці ти:

1. Повториш написання букв, у яких є однакові елементи: палички, палички із заокругленням.

2. Напишеш слова з буквами «ге», «пе», «те».

3. Писатимеш рукописним текстом з друкованого.

Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).

Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.

Виконай завдання:

1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.

Відео створено на основі презентації видавництва "Підручники і посібники"

2. Зроби перерву. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку на власний вибір.

3. Сфотографуй виконану роботу, надішли вчителю у Viber.

Дякую тобі за старання на уроці!















Українська мова_Письмо_12.04.21

 12.04.21

Тема: Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого.

На уроці ти:

1. Повториш написання букв, у яких є півовали.

2. Напишеш слова з буквами «ес», «є», «же», «ха».

3. Писатимеш рукописним текстом з друкованого.

Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).

Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.

Виконай завдання:

1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.


2. Під час письма зроби зупинку для відпочинку. Можеш виконати фізкультхвилинку.
Джерело YouTube
3. Сфотографуй свої письмові роботи. Надішли їх вчителю у Viber.

Дякую тобі за старання!








Українська мова. Письмо_11.01-22.01

20 січня, середа

Тема: Письмо маленької букви г, складів із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Правопис слова гумка.  

Сьогодні ти:

1. Навчишся писати рядкову букву г.

2. Удосконалиш вміння писати склади, слова з вивченими буквами.

3. Розвинеш здібності списувати речення, написані друкованим шрифтом.

       Виконаємо завдання:

1. Переглянь презентацію уроку. Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст.9.

 

Джерело сайт "Підручники і посібники"

2. Спиши із відео рукописними буквами в робочий зошит речень, написані друкованим шрифтом. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.

 Успіхів, вам – Розумники і Розумниці!








Українська мова. Письмо_11.01-22.01

18, 19 січня (понеділок, вівторок)

Тема: Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів з нею. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. 

На уроці:

1. Навчишся писати велику букву Ж.

2. Удосконалиш вміння писати склади, слова, речення з вивченими буквами.

3. Напишеш малюнковий диктант і загадку.

 Виконай завдання:

1. Переглянь презентацію. Напиши велику букву Ж, склади, слова з нею у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст.8.

Джерело сайт "Підручники і посібники"

2. Напиши у звичайний зошит слова малюнкового диктанту і загадку із презентації (слайди 9,10). Виконай звуковий аналіз слова-відгадки за зразком. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.

Зразок: 

Успіхів, вам – Розумники і Розумниці!

__________________________________________





Українська мова. Письмо_11.01-22.01

15 січня

Тема: Письмо рядкової букви ж. Письмо складів, слів з нею. Письмо під диктування. Списування скоромовки. 

На уроці:

1. Навчишся писати рядкову ж.

2. Потренуєшся писати склади, слів з буквою ж.

3. Напишиш під диктування склади.

 

Виконай завдання:

1. Переглянь відео презентацію урока. Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст. 6.

 

2. Напиши склади під диктування із відео. Запиши скоромовку рукописним буквами з друкованого шрифту. Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.

Дякую тобі за роботу! 

Гарних тобі успіхів у навчанні!   

Українська мова. Письмо12 і 13 січня (вівторок, середа)

Тема: Закріплення вміння писати малу букву ш та велику Ш. Написання складів, слів і речень. 

1. Навчимося писати рядкову і велику букви шШ.

2. Попрактикуємося в написанні складів, слів з вивченими буквами.


Виконаємо завдання:

1. Переглянь презентацію урока 2 "Закріплення писати букву Ш". Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст. 4.


 

2. Виконай із відео 1, 2, 3 завдання «Робота у зошитах». Напиши завдання в зошит. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.

3. Переглянь презентацію урока 3 "Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування слів, речень". Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст. 5.

 


4. Виконай із відео завдання для списування. Напиши в зошит три речення рукописними буквами. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер. 

Успіхів, вам – Розумники і Розумниці!

Українська мова. Письмо_11.01-22.01

 11 січня, понеділок

Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування слів і речень, поданих рукописним та друкованим шрифтом. Розвиток мовлення «Слова - назви тварин»

 На уроці ми:

  • Закріпимо вміння писати вивчені букви в поєднанні.
  • Будемо вчитися списувати слова і речення, подані рукописним та друкованим шрифтом.

 Виконай вправи:

1. Мовна гра «Протилежні слова».

Запиши в зошит протилежні слова до поданих слів. Виконай завдання за зразком. Виконай звуковий аналіз останньої пари слів за зразком на рисунку.

Зразок: зима – літо

стояти – …

весело – …

великі – …

 
2. Прочитай речення, уставивши у слова літеру «і». Випиши у зошит слова - назви тва рин, які відрізняються однією буквою.

 Завдання для допитливих учнів. Дізнийся, хто такий лігр на сайті "Вікіпедія".

3.    Розвивай своє мовлення. Згадай, до якої групи належать тварини, зображені на малюнку? Як називають цих тварин?

Відгадай загадку і дізнайся, кого не вистачає на малюнку.

Ця тварина вже від ранку

Нам співає колисанку,

Нявкає, муркоче,

Бо сметанки хоче.

Що це, діти, за воркотик?

Це пухнастий сірий …

(Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-kota/ )

4.    Прочитай текст «Котик». 


Дай відповіді на запитання:

  •         У кого був котик?
  •          Які у котика були лапки?
  •         Чому сумував котик?
  •         Що пошила Ліда для котика?

 Прочитай текст ще раз та напиши його у зошит рукописними літерами. Перевір написане. Сфотографуй виконану вправу № 3, надішли вчителю для переверки. 

Дякую тобі, Розумнику, за виконані завдання.

23 жовтня  

Тема: Письмо великої букви Е, складів, слів з нею.

Сьогодні ми навчимося писати велику букву "Е", склади і сл

ова з нею.

Завдання:

1. Презентація букви.


- Чи писали такі елементи у вивчених нами буквах?

2. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.

 


3. Відгадай загадку.

В шоколаді змерзлий фрукт,

Мов бурулька, цей продукт.

Ми за мить його з’їмо.

Що ж це буде? (Ескімо)

Ескімо – це вершкове морозиво, облите шоколадом, на паличці. Є слово, дуже схоже за звучанням до слова ескімо. Ескімоси. Це народність, яка живе на північному узбережжі Америки, Азії. У тих краях завжди холодно. Тому мешканці одягаються в кілька одежин. У перекладі з французької слово «ескімо» означає плетений комбінезон для малюка.                                        І глазуроване морозиво наче «одягнуте в комбінезон», тому й одержало таку назву.

 4. Відкрий прописи на с. 35. Розглянь букву.

Велика буква «Е» складається з верхнього і нижнього лівих півовалів. Верхній півовал менший за розміром, ніж нижній.

5. Уважно переглянь відео, як писати велику букву.

6. Напиши букву «Е» у повітрі.

7. Напиши букву «Е» під лічбу і-раз-і, і-два-і в зошиті.

8. Напиши склади з буквою.

9. Напиши слово з буквою.

10. У лабіринті знайди слова і напиши їх.

11. Напиши у зошиті (з обкладинкою - українці):

- букву «Е»,

- склади з нею,

- слова із гри «Лото» із Буквара (с. 57).

___________________________________________________

21 жовтня 

Тема: Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Складання і записування слів із вивчених букв.

Сьогодні ми навчимося писати рядкову (маленьку) букву "е", склади і слова з нею.

Завдання:

1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.

 

2. Уважно переглянь відео, як писати рядкову букву.

 

3. Повчися писати букву у повітрі.

4. Відкрий прописи на с. 34. Розглянь букву.

Мала буква «е» - це лівий півовал із петлею. Починаємо писати трохи нижче від середини рядка. Ведемо ручку угору праворуч, заокруглюємо ліворуч на верхній рядковій лінії. Ведемо вниз і заокруглюємо праворуч на нижній рядковій лінії. Верхнє заокруглення вужче за нижнє.                                                              

Напиши букву «е». Пиши під лічбу і-раз-і.

5. Напиши склади з буквою.

6. Напиши слова з буквою.

7. Склади слова-назви дерев і напиши їх (сосна   осика    клен).

8. Напиши у зошиті (з обкладинкою - українці) букву «е», склади з нею, речення із Букваря зі с. 56.

_________________________________________-

20 жовтня

Тема: Письмо великої букви К.

Сьогодні ми навчимося писати велику букву К, склади, слова, імена з нею.

Завдання: 

1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.

2. Уважно переглянь відео, як писати велику букву.

3. Повчися писати букву у повітрі.

3. Відкрий прописи на с. 33. 

Велика буква К починається, як букви І, Н, продовжується прямою похилою паличку, яка заокруглюється увнизу вліво. Наступний елемент починається трохи нижче від міжрядкової лінії, заокруглюється вліво і ведеться похило вниз, і не доходячи верхньої рядкової лінії, повертає вліво до першого елемента. Не відриваючи руки, ведемо лінію вправо, заокруглюємо вниз, доводимо до нижньої рядкової лінії і заокруглюємо вправо.

4. Пиши під лічбу і-раз-і, і-два-і, три-і.

5. Напиши склади з буквою.

6. Напиши слова з буквою.

7. Запиши у зошит (з обкладинкою - українці) останнє речення із Букваря зі с. 53.(А у Климка ослик і слоник.) 

Запиши з друкованого речення рукописне.


19 жовтня 

Тема: Письмо рядкової букви к.

Сьогодні ми навчимося писати рядкову (маленьку) букву "ка", склади і слова з нею.

Завдання: 

1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.

2. Уважно переглянь відео, як писати рядкову букву.

3. Повчися писати букву у повітрі.

4. Відкрий прописи на с. 32. 

Напиши елементи  букви к (пряму похилу паличку, малу похилу паличку із заокругленням угорі, малу пряму паличку із заокругленням вгорі і внизу).

5. Пиши під лічбу раз, і-раз-і, два-і.

6. Напиши склади з буквою.

7. Напиши слова з буквою.

8. Запиши у зошит (з обкладинкою - українці) речення із Букваря зі с. 54.


20 жовтня

Тема: Письмо великої букви К.

Сьогодні ми навчимося писати велику букву К, склади, слова, імена з нею.

Завдання: 

1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.

2. Уважно переглянь відео, як писати велику букву.

3. Повчися писати букву у повітрі.

3. Відкрий прописи на с. 33. 

Велика буква К починається, як букви І, Н, продовжується прямою похилою паличку, яка заокруглюється увнизу вліво. Наступний елемент починається трохи нижче від міжрядкової лінії, заокруглюється вліво і ведеться похило вниз, і не доходячи верхньої рядкової лінії, повертає вліво до першого елемента. Не відриваючи руки, ведемо лінію вправо, заокруглюємо вниз, доводимо до нижньої рядкової лінії і заокруглюємо вправо.

4. Пиши під лічбу і-раз-і, і-два-і, три-і.

5. Напиши склади з буквою.

6. Напиши слова з буквою.

7. Запиши у зошит (з обкладинкою - українці) останнє речення із Букваря зі с. 53.(А у Климка ослик і слоник.) 

Запиши з друкованого речення рукописне.

У тебе все вийшло! 

Ти великий Розумник або Розумниця.
Збирай за свої знання сов і отримаєш подарунок від вчителя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу