1-Б
Українська мова_Письмо_травень-червень 2021
28.05. і 01.06
Тема: Повторення. Вправляння у списуванні тексту з друкованого.
На уроці ти:
1. Повториш написання з’єднання літер.
2. Напишеш текст з друкованого.
3. Виконаєш завдання.
Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).
Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.
Виконай завдання:
1. Повтори написання нижнього, середнього і верхнього з’єднань букв. Напиши з’єднання букв:
ол ця зл вм ба кс ид до оф ду бр юз кч
Жм Хв Тя Дж Ол
2. Виконай завдання на карточці.
Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку для пальців і рук.
Українська мова_Письмо_15.05.21
15.05.21
Тема: Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових ребусів. Розвиток зв'язного мовлення. Складання листа.
На уроці ти:
1. Дізнаєшся про слова, які відповідають на питання скільки?
Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).
Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.
Відео створено на основі презентації видавництва "Підручники і посібники"2. Зроби перерву. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку на власний вибір.
Дякую тобі за старання на уроці!
Українська мова. Письмо.
Дистанційне навчання 12.04.21 -16.04.21
16.04.21
Тема: Повторення написання букв У у Ч ч. Словотворчі вправи. Творче списування надрукованого тексту.
На уроці ти:
1. Повториш написання букв Уу, Чч. Напишеш слова, речення з ними.
2. Напишеш диктат.
3. Навчишся списувати з друкованого тексту.
Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).
Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.
2. Зроби перерву. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку на власний вибір.
3. Сфотографуй виконану роботу, надішли вчителю у Viber.
Дякую тобі за старання на уроці!
14.04.21
Тема: Повторення написання букв О о Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи
На уроці ти:
1. Повториш написання букв Оо, Юю.
2. Познайомишся зі словом «óлень», дізнаєшся про його вимову.
3. Складеш і напишеш речення.
Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).
Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.
1 частина відео уроку.
2 частина відео уроку.
2. Зроби перерву. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку на власний вибір.
3. Сфотографуй виконану роботу, надішли вчителю у Viber.
Дякую тобі за старання на уроці!
Українська мова Письмо 13.04.2021
13.04.21
Тема: Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами Списування з друкованого.
На уроці ти:
1. Повториш написання букв, у яких є однакові елементи: палички, палички із заокругленням.
2. Напишеш слова з буквами «ге», «пе», «те».
3. Писатимеш рукописним текстом з друкованого.
Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).
Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.
3. Сфотографуй виконану роботу, надішли вчителю у Viber.
Дякую тобі за старання на уроці!
Українська мова_Письмо_12.04.21
12.04.21
Тема: Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого.
На уроці ти:
1. Повториш написання букв, у яких є півовали.
2. Напишеш слова з буквами «ес», «є», «же», «ха».
3. Писатимеш рукописним текстом з друкованого.
Спочатку зроби гімнастику для пальців та кистей рук (на ст. 59-61 у прописах на власний вибір).
Дотримуйся правила сидіння під час письма. Сядь рівно, постав ноги на підлогу під прямим кутом, поклади зошит на столі навкіс, трьома пальцями тримай ручку.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео урок. Виконай вправи, що у відео у зошиті для письма і розвитку мовлення, а потім у робочому зошиті. Під час письма зупиняй відео.
Українська мова. Письмо_11.01-22.01
20 січня, середа
Тема: Письмо маленької букви г, складів із вивченими буквами. Мовно-логічні вправи. Правопис слова гумка.
Сьогодні ти:
1. Навчишся писати рядкову букву г.
2. Удосконалиш вміння писати склади, слова з вивченими буквами.
3. Розвинеш здібності списувати речення, написані друкованим шрифтом.
Виконаємо завдання:
1. Переглянь презентацію уроку. Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст.9.
Джерело сайт "Підручники і посібники"
2. Спиши із відео рукописними буквами в робочий зошит 5 речень, написані друкованим шрифтом. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.
Успіхів, вам – Розумники і Розумниці!
Українська мова. Письмо_11.01-22.01
18, 19 січня (понеділок, вівторок)
Тема: Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів з нею. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень.
На уроці:
1. Навчишся писати велику букву Ж.
2. Удосконалиш вміння писати склади, слова, речення з вивченими буквами.
3. Напишеш малюнковий диктант і загадку.
Виконай завдання:
1. Переглянь презентацію. Напиши велику букву Ж, склади, слова з нею у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст.8.
18, 19 січня (понеділок, вівторок)
Тема: Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів з нею. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень.
На уроці:
1. Навчишся писати велику букву Ж.
2. Удосконалиш вміння писати склади, слова, речення з вивченими буквами.
3. Напишеш малюнковий диктант і загадку.
Виконай завдання:
1. Переглянь презентацію. Напиши велику букву Ж, склади, слова з нею у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст.8.
Джерело сайт "Підручники і посібники"
2. Напиши у звичайний зошит слова малюнкового диктанту і загадку із презентації (слайди 9,10). Виконай звуковий аналіз слова-відгадки за зразком. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.
Зразок:
Успіхів, вам – Розумники і Розумниці!
__________________________________________
Українська мова. Письмо_11.01-22.01
15 січня
Тема: Письмо рядкової букви ж. Письмо складів, слів з нею. Письмо під диктування. Списування скоромовки.
На уроці:
1. Навчишся писати рядкову ж.
2. Потренуєшся писати склади, слів з буквою ж.
3. Напишиш під диктування склади.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео презентацію урока. Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст. 6.
2. Напиши склади під диктування із відео. Запиши скоромовку рукописним буквами з друкованого шрифту. Сфотографуй виконану роботу, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.
Дякую тобі за роботу!
Гарних тобі успіхів у навчанні!
Українська мова. Письмо12 і 13 січня (вівторок, середа)
Тема: Закріплення вміння писати малу букву ш та велику Ш. Написання складів, слів і речень.
1. Навчимося писати рядкову і велику букви шШ.
2. Попрактикуємося в написанні складів, слів з вивченими буквами.
Виконаємо завдання:
1. Переглянь презентацію урока 2 "Закріплення писати букву Ш". Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст. 4.
2. Виконай із відео 1, 2, 3 завдання «Робота у зошитах». Напиши завдання в зошит. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.
3. Переглянь презентацію урока 3 "Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування слів, речень". Виконай завдання у «Зошиті для письма і розвитку мовлення. Частина 2» на ст. 5.
4. Виконай із відео завдання для списування. Напиши в зошит три речення рукописними буквами. Сфотографуй, відправ у повідомленні вчителю у Вайбер.
Успіхів, вам – Розумники і Розумниці!
Українська мова. Письмо_11.01-22.01
11 січня, понеділок
Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Списування слів і речень, поданих рукописним та друкованим шрифтом. Розвиток мовлення «Слова - назви тварин»
- Закріпимо вміння писати вивчені букви в поєднанні.
- Будемо вчитися списувати слова і речення, подані рукописним та друкованим шрифтом.
1. Мовна гра «Протилежні слова».
Запиши в зошит протилежні слова до поданих слів. Виконай завдання за зразком.
Зразок: зима – літо
стояти – …
весело – …
великі – …
3. Розвивай своє мовлення. Згадай, до якої групи належать тварини, зображені на малюнку? Як називають цих тварин?
Відгадай загадку і дізнайся, кого не вистачає на малюнку.
Ця тварина вже від ранку
Нам співає колисанку,
Нявкає, муркоче,
Бо сметанки хоче.
Що це, діти, за воркотик?
Це пухнастий сірий …
(Джерело: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-kota/ )
4. Прочитай текст «Котик».
- У кого був котик?
- Які у котика були лапки?
- Чому сумував котик?
- Що пошила Ліда для котика?
Дякую тобі, Розумнику, за виконані завдання.
23 жовтня
Тема: Письмо великої букви Е, складів, слів з нею.
Сьогодні ми навчимося
писати велику букву "Е", склади і сл
ова з нею.
Завдання:
1. Презентація букви.
- Чи писали такі елементи
у вивчених нами буквах?
2. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику.
Повтори, як у відео.
3. Відгадай загадку.
В
шоколаді змерзлий фрукт,
Мов
бурулька, цей продукт.
Ми
за мить його з’їмо.
Що
ж це буде? (Ескімо)
Ескімо – це вершкове морозиво, облите шоколадом, на паличці. Є слово, дуже схоже за звучанням до слова ескімо. Ескімоси. Це народність, яка живе на північному узбережжі Америки, Азії. У тих краях завжди холодно. Тому мешканці одягаються в кілька одежин. У перекладі з французької слово «ескімо» означає плетений комбінезон для малюка. І глазуроване морозиво наче «одягнуте в комбінезон», тому й одержало таку назву.
4. Відкрий прописи на с. 35. Розглянь букву.
Велика буква «Е» складається
з верхнього і нижнього лівих півовалів. Верхній півовал менший за розміром, ніж
нижній.
5.
Уважно переглянь відео, як писати велику
букву.
6. Напиши букву «Е» у повітрі.
7. Напиши букву «Е» під лічбу і-раз-і, і-два-і в зошиті.
8. Напиши склади з буквою.
9. Напиши слово з буквою.
10. У лабіринті знайди слова і напиши їх.
11. Напиши у зошиті (з обкладинкою - українці):
- букву «Е»,
- склади з нею,
- слова із гри «Лото» із Буквара
(с. 57).
___________________________________________________
21 жовтня
Тема: Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Складання і записування слів із вивчених букв.
Сьогодні ми навчимося писати рядкову (маленьку) букву "е", склади і слова з нею.
Завдання:
1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.
2. Уважно переглянь відео, як писати рядкову букву.
3. Повчися писати букву у повітрі.
4. Відкрий прописи на с. 34. Розглянь букву.
Мала буква «е» - це лівий півовал із петлею. Починаємо писати трохи нижче від середини рядка. Ведемо ручку угору праворуч, заокруглюємо ліворуч на верхній рядковій лінії. Ведемо вниз і заокруглюємо праворуч на нижній рядковій лінії. Верхнє заокруглення вужче за нижнє.
Напиши букву «е». Пиши під лічбу і-раз-і.
5. Напиши склади з буквою.
6. Напиши слова з буквою.
7. Склади слова-назви дерев і напиши їх (сосна осика клен).
8. Напиши у зошиті (з обкладинкою - українці) букву «е», склади з нею, речення із Букваря зі с. 56.
Тема: Письмо великої букви К.
Сьогодні ми навчимося писати велику букву К, склади, слова, імена з нею.
Завдання:
1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.
2. Уважно переглянь відео, як писати велику букву.
3. Повчися писати букву у повітрі.
3. Відкрий прописи на с. 33.
Велика буква К починається, як букви І, Н, продовжується прямою похилою паличку, яка заокруглюється увнизу вліво. Наступний елемент починається трохи нижче від міжрядкової лінії, заокруглюється вліво і ведеться похило вниз, і не доходячи верхньої рядкової лінії, повертає вліво до першого елемента. Не відриваючи руки, ведемо лінію вправо, заокруглюємо вниз, доводимо до нижньої рядкової лінії і заокруглюємо вправо.
4. Пиши під лічбу і-раз-і, і-два-і, три-і.
5. Напиши склади з буквою.
6. Напиши слова з буквою.
7. Запиши у зошит (з обкладинкою - українці) останнє речення із Букваря зі с. 53.(А у Климка ослик і слоник.)
Запиши з друкованого речення рукописне.
19 жовтня
Тема: Письмо рядкової букви к.
Сьогодні ми навчимося писати рядкову (маленьку) букву "ка", склади і слова з нею.
Завдання:
1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.
2. Уважно переглянь відео, як писати рядкову букву.
3. Повчися писати букву у повітрі.
4. Відкрий прописи на с. 32.
Напиши елементи букви к (пряму похилу паличку, малу похилу паличку із заокругленням угорі, малу пряму паличку із заокругленням вгорі і внизу).
5. Пиши під лічбу раз, і-раз-і, два-і.
6. Напиши склади з буквою.
7. Напиши слова з буквою.
8. Запиши у зошит (з обкладинкою - українці) речення із Букваря зі с. 54.
20 жовтня
Тема: Письмо великої букви К.
Сьогодні ми навчимося писати велику букву К, склади, слова, імена з нею.
Завдання:
1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.
2. Уважно переглянь відео, як писати велику букву.
3. Повчися писати букву у повітрі.
3. Відкрий прописи на с. 33.
Велика буква К починається, як букви І, Н, продовжується прямою похилою паличку, яка заокруглюється увнизу вліво. Наступний елемент починається трохи нижче від міжрядкової лінії, заокруглюється вліво і ведеться похило вниз, і не доходячи верхньої рядкової лінії, повертає вліво до першого елемента. Не відриваючи руки, ведемо лінію вправо, заокруглюємо вниз, доводимо до нижньої рядкової лінії і заокруглюємо вправо.
4. Пиши під лічбу і-раз-і, і-два-і, три-і.
5. Напиши склади з буквою.
6. Напиши слова з буквою.
7. Запиши у зошит (з обкладинкою - українці) останнє речення із Букваря зі с. 53.(А у Климка ослик і слоник.)
Запиши з друкованого речення рукописне.
Коментарі
Дописати коментар